Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

En liten flicka som har blivit stor tonåring

Av Niklas Bertilsson - 30 mars 2014 14:35

 

Vår Elin har blivit stor nu hon hade sitt kalas igår i gymnastiksal där alla fick leka.  

innan Elin t ska leka så måste man värma upp sina muskler

 

Ellen vissar att hon är en hejare på att hänga upp och ner

 

Snart kan Elin T gå på händer

 

Ferlipa vissa vad dom yngre kan göra

 

jag är snart 6 år gammal jag är jätte stark

 

gustav vissa björn hur man ska göra

 

mormor/farmor vissar att dansa zumba har sina fördelar när det gäller att dansa med dom andra barnen

 

dotter vissa pappa hur det ska gå till innan vi ska börja leka

 

Lena vissar hur man ska gå balansgång

 

men Melker gillar att göra på sitt eget sätt men om det är lättare nja vem vet.

 

Elin T är glad att det finns en matta man kan landa på

 

mamma ta du imot mig?

 

att hoppa över en plint är lätt

 

Kan Gustav hoppa över så kan jag det också

 

Elin T som bruka simma tro att det finns vatten så hon kan dyka

 

ska man hoppa så ska man göra det snyggt

  l

alice vet hur man ska åka

    

Ellen flyger fram

    

känner mig som tarzan

 

I can fly jonas

 

kom igen pappa dom andra barnen är på andra sidan

 

tarzan sitter ner medan janne flyger för bi honom

 

detta är roligare än liseberg

 

ajaj björn du är nära att ramla snart

 

måste bevisa för min svärson att jag klara att komma till andra sidan

 

även jag testade men det var inte lätt komma över

 

när jag var ung så klarade jag av det även nu klara jag av det

 

Tack Elin för en rolig dag det var roligt att leka

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Niklas Bertilsson - 28 mars 2014 19:45

  Tranorna på väg till hornborgasjön     Tranorna är väldigt vackra när dom flyger   Att landa bland 19800 tranor är inte lätt   Att hitta sin plats är inte så lätt   att se dom dansa är verkligen vackert   det var som en ...

Av Niklas Bertilsson - 22 november 2013 20:07

I dag är det 50 årsen John f Kennedy blev mördad en stor mörk historia i USA presidenten gick bort blev skjuten i huvudet. Jag var inte född mina föräldrar var födda mamma var ca 9 år pappa var ca 12 år, dom minns den dan. Det är alltid hemskt när nå...

Av Niklas Bertilsson - 21 november 2013 20:00

Vi i Sverige är rätt så roliga vi höjer våra kändisar upp i höjder, dom är bäst på allt dom gör så mycket för oss. Men ärligt talat vad gör dom som är så bra? Jag menar exempel när jag mår dåligt vad gör dom då? Eller vad gör dom när det brinner i et...

Av Niklas Bertilsson - 20 november 2013 12:58

I alla tider så ha vi människor försökt hitta den perfekta livet. Men hur ska vi kunna veta om vi ha hittat den perfekta livet? Jag tro att det inte finns något som heter ”perfekta livet”. Vi kan leva i tusen år men aldrig hitta den. Istä...

Av Niklas Bertilsson - 18 november 2013 21:21

I så många år ha jag gott i mörker, ha alltid kollat över axel se om någon följer efter mig. Men inte ha jag sett framåt de som vissa sig. Chansen kom! jag frågade mig. nu när jag drog lottet vinner jag eller förlora jag. min hjärna säger inget men m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards