Alla inlägg under april 2013

Av Niklas Bertilsson - 23 april 2013 09:45

våra fåglar är riktigt bortskämd när dom äter så slänger dom det på marken det vill jag säga bortskämd

 

inte någ med de så är de jag som få plåcka upp efter dom när dom ha ätit dom tänker inte på dom fattiga fåglarna i afrika

 

Av Niklas Bertilsson - 15 april 2013 15:22

idag har husbonden och drängen jobbat idag var det dags för veden att sågas vi har fått en bra start  

 

Av Niklas Bertilsson - 14 april 2013 10:34

idag när jag vaknade så kände att jag skulle baka något för det hade varit gott. Nu när jag och pappa ska fixa veden imorgon så hade det varit gott ha något fika   

 

Av Niklas Bertilsson - 13 april 2013 08:36

jag ha varit kollat på tranor igår. Jag har sett tranor förut men aldrig så här många det var underbart

 

dom såg så glada ut när dom var där dansa dom brudde sig inte alls om svanorna som var där

 

ibland var allt som en tavla de var så vackert

 

Av Niklas Bertilsson - 10 april 2013 13:34

 idag har jag fått göra något riktigt roligt hjärnan ha fått jobbet den och jag ha lyckas skappa något fantastisk var nervös i början såg bra när jag hade gjort det

 

sen när allt vad klart så var jag jätte nöjd och den smakade väldigt gott   

 

Av Niklas Bertilsson - 9 april 2013 11:53

Idag har jag ståt i köket lagat mat och sockerkaka. Maten blev jätte god men sockerkakan blev fantastik god om jag få säga det själv. om man få skryta lite så är jag mästare på göra sockerkaka   

 

Av Niklas Bertilsson - 8 april 2013 11:01

vi ha sett blommor som kommer fram bi som flyger, men det fatta en sak fattas träden knoppar kommer fram dom ha inte riktigt vaknat ännu men det kommer säkert fram snart.

 

våra fåglar dom är finna när dom flygger men dom är äckliga också när dom skiter dom har inte lärt sig spola riktigt ännu någon få lära dom göra det.

 

Av Niklas Bertilsson - 7 april 2013 13:50

 OJ vilken dag! idag har jag och pappa kämpat på vi blev klara med ved högen, men i morse när man vaknade hade man ont. men man fick stå i mot smärtan och vet ni vad man klara av det är jätte nöjd med dagen   

 

mina underbara bi är underbara dom vet hur man ska vissa sig snygg dom är nästan som modeller  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards